راهنمای مشاغل تهران

ساخت وبلاگ

امکانات وب

 http://tehran118.com

درباره سایت تهران 118

 پایگاه اینترنتی تهران 118 در شهریور 1390 از سوی «مؤسسه صفحه اول» راه اندازی شد. این پایگاه اطلاعات عمومی واحدهای شغلی شهر تهران را اعم از تجاری و خدماتی با امکانات متنوع جستجو در اختیار بازدیدکنندگان فارسی زبان قرار می دهد.

 مؤسسه مطبوعاتی و اطلاع رسانی صفحه اول در سال 1370 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار مجله ای ماهانه با روش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با نام «صفحه اول» تأسیس شد. تا کنون 77 شماره از این نشریه که دربردارنده مطالب برگزیده از مطبوعات ایران و جهان است، منتشر شده است.

 از مهرماه 1376، در چارچوب قراردادی با شرکت مخابرات استان تهران، پروژه تدوین اطلاعات و تولید «راهنمای تلفن مشاغل تهران» (Tehran Yellow Pages) در  دستور کار «صفحه اول» قرارگرفت و در پی 2 سال کوشش یک تیم 50 نفره، این کتاب با عنوان اختصاصی «کتاب 118» در سال 78 منتشر شد. از آن پس، و تا سال 1387 هر 2 سال یک بار، کتاب 118 با اطلاعات جدید، تجدید چاپ و منتشر گردید.

 چاپ و نشر نخستین بانک اطلاعات مدارس و مراکز آموزشی شهر تهران (به اضافه مشاغل مرتبط) که با همکاری سازمان آموزش و پرورش تهران در سال 84 منتشر شد، از دیگر فعالیت های «صفحه اول» در حوزه «اطلاع رسانی شهری» است. این بانک اطلاعات اختصاصی، دو نوبت دیگر، در سال های 87 و 91 با نام «کتاب مدرسه» (پس از به روزرسانی) چاپ و منتشر گردیده است.

 در سال های 1388 و 1390 دو نوبت نیز کتاب راهنمای مشاغل ویژه خانه و خانواده با عنوان «صفحه اول + کتاب 118 ویژه منازل» به چاپ رسید که علاوه بر بانک اطلاعات واحدهای شغلی مورد نیاز در خانه، حاوی خواندنی های مفید برای خانواده ها بود.

 اکنون خرسندیم که فاز یکم سایت تهران 118 را در جایگاه یک کتاب زرد آنلاین (Online Yellow Pages) در خدمت صاحبان مشاغل و عموم شهروندان برای جستجوی کالا و خدمات مورد نیازشان، قرار داده ایم.

 

راهنمای مشاغل تهران...
ما را در سایت راهنمای مشاغل تهران دنبال می کنید

برچسب : "بانک اطلاعات مشاغل" " راهنمای مشاغل ", نویسنده : علی عسگری emask بازدید : 448 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 0:50